Komisja Harcmistrzyń

Przewodnicząca – hm. Katarzyna Bieroń
Sekretarz – hm. Anna Piera 

Członkinie:
hm. Maria Brzeska-Deli
hm. Karolina Goliszewska-Kustra
hm. Anna Dudzik
hm. Justyna Kralisz
hm. Justyna Chudzińska
hm. Maria Sulewska
hm. Dominika Romanowicz

Zgłoszenia i materiały na spotkanie z komisją oraz wszelkie pytania należy wysyłać na adres: komisjahm[at]zhr.pl
Zgłoszenia na spotkanie z Komisją dokonuje opiekunka próby.

Jeśli nie podano inaczej spotkania Komisji Harcmistrzyń odbywają się w Warszawie w siedzibie Naczelnictwa ZHR lub GKH-ek ZHR na ul. Litewskiej 11/13.

Do trzech tygodni przed spotkaniem z Komisją Harcmistrzyń należy przesłać komplet dokumentów, czyli:

Spotkanie w celu konsultacji próby:
– na spotkanie może zgłosić się kandydatka, która ukończyła kurs harcmistrzyń,
– karta próby na stopień harcmistrzyni – wypełniona w całości i zawierająca także opinię wstępną opiekunki stopnia, komendantki chorągwi oraz Naczelniczki.

Spotkanie w celu podsumowania i zakończenia próby:
– karta próby na stopień harcmistrzyni (jeśli kandydatka nie spotykała się z komisją hm w celu konsultacji próby),
– sprawozdanie z przebiegu próby na stopień harcmistrzyni,
– opinie:

  • opiekunki stopnia,
  • komendantki chorągwi,
  • Naczelniczki,
  • komendantki kursu harcmistrzyń,
  • oraz – wedle uznania – dodatkowe opinie i dokumenty dotyczące działań podjętych przez kandydatkę w czasie realizacji próby.

Terminarz spotkań:

Termin spotkania Termin przesłania kompletu dokumentów
26 stycznia 2019 5 stycznia 2019
16 lutego 2019 26 stycznia 2019

 

Mianowania na stopień harcmistrzyni dokonywane są rozkazem Naczelniczki OH-ek z dn.:
22 lutego, 3 maja oraz 11 listopada.

Dokumenty do pobrania:


Karta próby na stopień harcmistrzyni
 

Opinia opiekunki próby harcmistrzyni

 

Share This