Komisja Harcmistrzyń

Przewodnicząca – hm. Maria Brzeska-Deli
Sekretarz – hm. Anna Piera HR

Członkinie:
hm. Katarzyna Bieroń
hm. Bogusława Pasieka-Butkiewicz
hm. Anna Dudzik
hm. Katarzyna Kańczugowska
hm. Justyna Kralisz
hm. Karolina Goliszewska-Kustra
hm. Magdalena Masiak
hm. Agata Nowacka
hm. Małgorzata Siergiej

Zgłoszenia i materiały na spotkanie z komisją oraz wszelkie pytania należy wysyłać na adres: komisjahm[at]zhr.pl
Zgłoszenia na spotkanie z Komisją dokonuje opiekunka próby.

Jeśli nie podano inaczej spotkania Komisji Harcmistrzyń odbywają się w Warszawie w siedzibie Naczelnictwa ZHR lub GKH-ek ZHR na ul. Litewskiej 11/13.

Do dwóch tygodni przed spotkaniem z Komisją Harcmistrzyń należy przesłać komplet dokumentów, czyli:

Spotkanie w celu konsultacji próby:
– na spotkanie może zgłosić się kandydatka, która ukończyła kurs harcmistrzyń,
– karta próby na stopień harcmistrzyni – wypełniona w całości i zawierająca także opinię wstępną opiekunki stopnia, komendantki chorągwi oraz Naczelniczki.

Spotkanie w celu podsumowania i zakończenia próby:
– karta próby na stopień harcmistrzyni (jeśli kandydatka nie spotykała się z komisją hm w celu konsultacji próby),
– sprawozdanie z przebiegu próby na stopień harcmistrzyni,
– opinie:

  • opiekunki stopnia,
  • komendantki chorągwi,
  • Naczelniczki,
  • komendantki kursu harcmistrzyń,
  • oraz – wedle uznania – dodatkowe opinie i dokumenty dotyczące działań podjętych przez kandydatkę w czasie realizacji próby.

Terminarz spotkań:

 

Termin spotkania

Termin przesłania kompletu dokumentów

17 września 2016 (Warszawa)

2 września 2016

15 października 2016 (Poznań)

30 września 2016

28 stycznia 2017

13 stycznia 2016

1 kwietnia 2017

17 marca 2016

 Dokumenty do pobrania:

Karta próby na stopień harcmistrzyni

Opinia opiekunki próby harcmistrzyni

 

Share This