Droga Instruktorko,

z radością, zapraszamy Cię na Konferencję Organizacji Harcerek 2021 “dbaMy”, która odbędzie się w terminie 3-5 grudnia 2021 r. w Gdańsku.

Przez ostatni rok Drużyna Naczelniczki i Komendy Chorągwi zagłębiały się w temat wartości naszej Organizacji. Wybrały kilka ważnych tematów, takich, do których odniesienia znajdziemy w Prawie Harcerskim i w Podstawowych zasadach wychowania harcerskiego w ZHR. Patriotyzm i zmysł obywatelski, szacunek do pracy, relacja między służbą a samodoskonaleniem, promocja zdrowia fizycznego i psychicznego i ekologia to zagadnienia, które poruszymy na Konferencji. Wspólnie zastanowimy się jak dziś możemy mieć mądry wpływ na nasze harcerki. ZadbaMY o równowagę, planetę, głowę, zdrowie oraz społeczeństwo.

W załączniku przesyłamy opisy ścieżek tematycznych. Zastanów się, które z tych tematów są Ci bliskie, o których chciałabyś dowiedzieć się więcej. Wierzymy, że wszystkie tematy są ważne, ale w trakcie tego weekendu każda z nas zgłębi jedno zagadnienie. Chcemy mieć szansę poznać szerokie perspektywy, zastanowić się nad tym, co już mamy, a może wypracować jakieś rozwiązania.

Z przyczyn organizacyjnych, zwracamy się z prośbą o ocenienie w ankiecie w skali od 1 do 5 swojego zainteresowania wskazanym tematem. Po zakończeniu zgłoszeń, poinformujemy Cię, w której ścieżce weźmiesz udział. Kolejność wypełnienia formularza zdecyduje o przydziale do ścieżek.

Na zgłoszenie chęci uczestnictwa czekamy od 4 października (poniedziałek) od godziny 18:00 do 8 października (piątek) do godziny 23:59. Zgłoś się wypełniając ankietę. Warunkiem przyjęcia na Konferencję jest terminowe zgłoszenie oraz wpłata składki programowej w wysokości 120 zł na konto: 14 1020 1026 0000 1202 0481 8086 o tytule: “Składka programowa, Imię, Nazwisko, Chorągiew”.

Informacyjnie:

  • Ze względów organizacyjnych nie będziemy przyjmować zgłoszeń po terminie.
  • Jeśli masz problem z terminową wpłatą – daj nam znać.
  • Planujemy zwrot kosztu dojazdu w jedną stronę do wysokości pociągowego biletu 2 klasy.
  • Przy rezygnacji z konferencji, wpłaty nie będą zwracane. Mimo to w takim wypadku prosimy Cię byś dała nam znać. W przeciwnym razie będziemy zmuszone prosić Cię o pokrycie całości kosztów Twojego udziału (kolejne 200 zł, które są różnymi dotacjami).
  • Bądźmy w kontakcie!

W razie pytań i/lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu poprzez adres e-mail:  dbamy@zhr.pl.

 

Do zobaczenia nad morzem! Czuwaj!

Główna Kwatera Harcerek, Organizatorki Konferencji, Instruktorki z Pomorza

dbaMY – harmonogram

dbaMY – ścieżki