Przewodnicząca – hm. Dominika Romanowicz HR
Sekretarz – hm. Anna Piera
Członkinie:
- hm. Katarzyna Bieroń
- hm. Maria Brzeska-Deli
- hm. Justyna Chudzińska
- hm. Anna Dudzik
- hm. Magdalena Królikowska
- hm. Ewa Praczyk
- hm. Bogumiła Rakusa-Suszczewska
- hm. Anna Stasik
- hm. Maria Szymankiewicz
- hm. Małgorzata Wilkowska
Zgłoszenia i materiały na spotkanie z komisją oraz wszelkie pytania należy wysyłać na adres: komisjahm[at]zhr.pl
Zgłoszenia na spotkanie z Komisją dokonuje opiekunka próby.
Jeśli nie podano inaczej spotkania Komisji Harcmistrzyń odbywają się w Warszawie w siedzibie Naczelnictwa ZHR lub GKH-ek ZHR na ul. Litewskiej 11/13.
Miesiąc przed spotkaniem z Komisją Harcmistrzyń należy przesłać komplet dokumentów, czyli:
Spotkanie w celu konsultacji próby:
– na spotkanie może zgłosić się kandydatka, która ukończyła kurs harcmistrzyń,
– karta próby na stopień harcmistrzyni – wypełniona w całości i zawierająca także opinię wstępną opiekunki stopnia, komendantki chorągwi oraz Naczelniczki.
Spotkanie w celu podsumowania i zakończenia próby:
– karta próby na stopień harcmistrzyni (jeśli kandydatka nie spotykała się z komisją hm w celu konsultacji próby),
– sprawozdanie z przebiegu próby na stopień harcmistrzyni,
– opinie:
- opiekunki stopnia,
- komendantki chorągwi,
- Naczelniczki,
- komendantki kursu harcmistrzyń,
- oraz – wedle uznania – dodatkowe opinie i dokumenty dotyczące działań podjętych przez kandydatkę w czasie realizacji próby.
Terminarz spotkań:
-
17 września 2022 (termin przesłania kompletu dokumentów mija 17 sierpnia 2022)
-
15 października 2022 (termin przesłania kompletu dokumentów mija 15 września 2022)
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, terminy mogą ulec zmianie. Prosimy o kontakt z komisją drogą mailową.
Ze względu na duże zainteresowanie spotkaniami prosimy o terminowość w przesyłaniu dokumentów.
Mianowania na stopień harcmistrzyni dokonywane są rozkazem Naczelniczki OH-ek z dn.:
22 lutego, 3 maja oraz 11 listopada.
Dokumenty do pobrania: